Вітаємо вас, шановні відвідувачі блогу!

Використання ІКТ на уроках фізики та математики


Створення вправ за допомогою програми learningapps

На допомогу вчителю фізики, астрономії для організації занять за допомогою комп’ютера сьогодні випускається безліч навчальних програм, рекомендованих Міністерством освіти і науки, інтернет.

Виділимо основні напрями застосування комп’ютерної техніки на уроках фізики і астрономії:

·        підготовка друкованих роздаткових матеріалів (контрольні, самостійні роботи, дидактичні картки для індивідуальної роботи);

·        мультимедійний супровід пояснення нового матеріалу (презентації, ау-діо-, відеозаписи реальних лекцій, навчальні відеоролики, комп’ютерні моделі фізичних експериментів);

·        інтерактивне навчання в індивідуальному режимі;

·        проведення комп’ютерних лабораторних робіт;

·        обробка учнями експериментальних даних (побудова таблиць, графіків, створення звітів);

·        контроль рівня знань з використанням тестових завдань;

·        використання на уроках і при підготовці до них інтернет-ресурсів.

Причин комп’ютеризації  навчання фізиці та астрономії можна назвати багато. У мережі є багато програмних продуктів, які учителі-предметники можуть використати під час проведення уроків із застосуванням  нових інформаційних технологій. Подібні уроки дозволяють підвищити інтерес до вивчення предметів природничо-математичного циклу, активізувати їх пізнавальну діяльність, сприяють формуванню наукового світогляду.

У нашій школі комп’ютер використовується практично на кожному уроці фізики та астрономії:

·        при поясненні нового матеріалу (комп’ютерні демонстрації досліджуваних фізичних явищ);

·        при розв’язуванні завдань (електронні розв’зники);

·        при проведенні лабораторних робіт (віртуальних фізичних лабораторій);

·        під час перевірки знань учнів.

Крім готових програмних засобів часто використовуються й власні методичні розробки, наприклад, презентації, які сприяють розвитку інтересу до предмету і розширюють знання учнів з даної теми.




Немає коментарів:

Дописати коментар