Створення вправ за допомогою програми learningapps
На допомогу вчителю фізики, астрономії для організації занять за допомогою комп’ютера сьогодні випускається безліч навчальних програм, рекомендованих Міністерством освіти і науки, інтернет.
На допомогу вчителю фізики, астрономії для організації занять за допомогою комп’ютера сьогодні випускається безліч навчальних програм, рекомендованих Міністерством освіти і науки, інтернет.
Виділимо основні напрями застосування комп’ютерної
техніки на уроках фізики і астрономії:
·
підготовка
друкованих роздаткових матеріалів (контрольні, самостійні роботи, дидактичні
картки для індивідуальної роботи);
·
мультимедійний
супровід пояснення нового матеріалу (презентації, ау-діо-, відеозаписи реальних
лекцій, навчальні відеоролики, комп’ютерні моделі фізичних експериментів);
·
інтерактивне
навчання в індивідуальному режимі;
·
проведення
комп’ютерних лабораторних робіт;
·
обробка учнями
експериментальних даних (побудова таблиць, графіків, створення звітів);
·
контроль рівня
знань з використанням тестових завдань;
·
використання на
уроках і при підготовці до них інтернет-ресурсів.
Причин комп’ютеризації
навчання фізиці та астрономії можна назвати багато. У мережі є багато
програмних продуктів, які учителі-предметники можуть використати під час
проведення уроків із застосуванням нових
інформаційних технологій. Подібні уроки дозволяють підвищити інтерес до
вивчення предметів природничо-математичного циклу, активізувати їх пізнавальну
діяльність, сприяють формуванню наукового світогляду.
У нашій школі комп’ютер використовується практично на
кожному уроці фізики та астрономії:
·
при поясненні
нового матеріалу (комп’ютерні демонстрації досліджуваних фізичних явищ);
·
при розв’язуванні
завдань (електронні розв’зники);
·
при проведенні
лабораторних робіт (віртуальних фізичних лабораторій);
·
під час перевірки
знань учнів.
Крім готових програмних засобів часто використовуються й
власні методичні розробки, наприклад, презентації, які сприяють розвитку
інтересу до предмету і розширюють знання учнів з даної теми.
Немає коментарів:
Дописати коментар