Вітаємо вас, шановні відвідувачі блогу!

Викориcтання ІКТ на уроках інформатики

Використання інформаційно-комунікаційних технологій як засобів формування пізнавального інтересу на уроках інформатики

Створення вправ за допомогою learningapps


http://learningapps.org/myapps.php


Презентація створена в prezi

2.1. Суть і переваги використання інформаційно-комунікаційних технологій на уроках інформатики
Бурхливий розвиток засобів інформатизації (комп’ютерів, комп’ютерних комунікацій, усяких електронних пристроїв), а отже, поява нових технологій обробки, передачі, одержання і збереження інформації відкриває нові можливості для застосування комп’ютерів у навчальному процесі.

Інформатизація освіти – це процес забезпечення сфери освіти теорією і практикою розробки й використання сучасних нових інформаційно-комунікаційних технологій, орієнтованих на реалізацію психолого-педагогічної мети навчання і виховання. Інформаційно-комунікаційна технологія визначається як сукупність методів і технічних засобів збирання, організації, збереження, опрацювання,
передачі та подання інформації, що розширює знання людей і розвиває їхні можливості щодо керування
технічними і соціальними проблемами.
Зміна змісту навчання відбувається за декількома напрямами, значущість яких змінюється з
розвитком процесу інформатизації суспільства. Перший напрям пов’язаний зі становленням навчальних
дисциплін, що забезпечують підготовку учнів у галузі інформатики. Другий напрям пов’язаний з
активним використанням комп’ютерів і комп’ютерних комунікацій, застосування яких стає нормою в
усіх галузях людської діяльності. Цей процес приносить з собою зміну предметного змісту всіх навчальних дисциплін на всіх рівнях освіти. Третій напрям пов’язаний із впливом інформатизації на мету навчання. Це буде дедалі відчутнішим з розвитком процесів інформатизації суспільства, проведенням робіт з переструктурування знань, накопичуваних людством. Має бути вироблена якісно нова модель підготовки членів майбутнього інформаційного суспільства, для яких здатність до
людських комунікацій, активне оволодіння науковою картиною світу, гнучка зміна своїх функцій у
праці, відповідальна громадянська позиція і розвинена планетарна свідомість стануть початковою
життєвою потребою.
Педагогічні завдання інформаційно-комунікаційної технології навчання: інтенсифікація всіх рівнів
навчально-виховного процесу, підвищення його ефективності та якості; побудова відкритої системи
освіти, що забезпечує кожній дитині і дорослому власну траєкторію самоосвіти; системна інтеграція
предметних галузей знань; розвиток творчого потенціалу учня, його здібностей до комунікативних дій;
розвиток умінь експериментально-дослідницької діяльності та культури навчальної діяльності;
формування інформаційної культури учнів; реалізація соціального замовлення, обумовленого
інформатизацією сучасного суспільства (підготовка фахівців у галузі інформатики та обчислювальної
техніки; підготовка користувача засобів нових інформаційних технологій) [9; 63].
Нові інформаційно-комунікаційні технології відкривають учням доступ до нетрадиційних джерел
інформації, підвищують ефективність самостійної роботи, дають цілком нові можливості для творчості,
знаходження і закріплення усяких професійних навиків, дозволяють реалізувати принципово нові форми
і методи навчання.

Немає коментарів:

Дописати коментар